Indien u een gebruik/service overeenkomst op één van onze software producten heeft vallen de werkzaamheden ivm storingen/bugs aan dit product meestal binnen uw overeenkomst. Uitzondering die niet onder de overeenkomst vallen zijn b.v. backup's maken en overzetten naar een nieuw systeem, boekhoudkundige vragen/hulp, aanpassingen die u zelf kunt doen etc.
Alle overige handelingen op/voor uw systeem zoals opschonen, systeemwerkset etc. worden volgens onze voorwaarden aan u gefactureerd.
Voor wat betreft de DC Lintenprinter kunt u gratis gebruik maken van de helpdesk voor storingen aan de DC Lintenprinter. Alle overige werkzaamheden zoals o.a. het verkrijgen van letters/symbolen, logo's in het programma zetten etc. brengen wij de normale online support kosten in rekening. Voor een herinstallatie van DC Print Pro.Net op een nieuw/ander systeem rekenen wij € 25,00 per installatie. Voor de online support brengen wij € 19,50 per 15 minuten in rekening met een minimum van 15 minuten.
Met ingang van 25-5-18 is het zo dat als u dit bestand download en de inlogcode telefonisch aan ons doorgeeft u automatisch akkoord gaat met onze bovenstaande voorwaarden, onze algemene voorwaarden en onze verwerkingsovereenkomst (wet AVG)
|
Handleiding van DC Online download. Deze is onderverdeeld in algemeen, factuur administratie en grootboek administratie.
|
Deze handleiding is speciaal voor de beheerders van de Mini Webshop
|
Deze handleiding is speciaal voor gebruikers/bestellers via de Mini Webshop
|
Gratis algemene standaard waarmee u PDF-documenten betrouwbaar kunt weergeven en afdrukken.
|
Programma om bestanden in en uit te pakken
|
|
een overzicht van onze DC-Printer Lint en Ribbon producten, teven wordt er uitgelegd wat het OEKO-TEX keurmerk precies inhoudt, DC Exclusive Lint is momenteel het enige graflint met dit keurmerk.
|
Patch voor Kassa.NET klanten met TV3
|